Waarom boeken via onze website
Hotel Kaap West
Onze
website
Andere
boekingssites
Gratis WiFi
Beste prijsgarantie
Persoonlijk contact
  1. Als u een kortingscode heeft, kunt u deze hier invullen

Hotel gesloten t/m dinsdag 28 april.

update 1 april 2020

De Nederlandse overheid heeft besloten dat alle maatregelen omtrent corona verlengd worden t/m dinsdag 28 april. Onze accommodatie blijft tot nader orde dan ook gesloten. 

Voucher

update 31 maart 2020

Het coronavirus (COVID-19) houdt de hele wereld in zijn greep. We ondervinden allemaal de gevolgen hiervan en helaas weten we niet hoe lang deze situatie duurt. Gezien de nu al verstrekkende gevolgen van deze situatie, is de overheid tot het besluit gekomen om het uitgeven van vouchers toe te staan, waardoor de optie tot het ontvangen van een directe restitutie komt te vervallen.  

Wat betekent dit voor u als gast? Indien u tijdig annuleert (tot 7 dagen voor aankomstdatum) ontvangt van ons een voucher ter waarde van het volledige bedrag van de reeds gemaakte boeking of het reeds betaalde bedrag. Met de uitgegeven voucher kunt u op een later moment een nieuwe boeking bij ons maken in ons hotel. Indien u niet tijdig annuleert of een niet-restitueerbaar tarief geboekt heeft, heeft u geen recht op deze voucher.

 Voorwaarden voucher

-        De voucher is 15 maanden geldig vanaf het moment dat u hem hebt ontvangen.
-        Is uw nieuwe verblijf duurder dan de oorspronkelijke boeking, dan betaalt u wel het prijsverschil. U betaalt geen wijzigingskosten.
-        U hoeft de voucher niet in één keer op te maken, u kunt het (eventuele) resterende bedrag gebruiken als tegoed voor een volgend verblijf.
-        Indien u een jaar na uitgifte van de voucher nog geen gebruik heeft gemaakt van het tegoed, kunt u een aanvraag doen voor restitutie. Dit kan voor het gehele bedrag van de voucher of voor het resterende bedrag.

Gezien de huidige situatie en de continue stroom aan veranderingen doorgevoerd door de regering en veiligheidsregio’s, behouden wij ons het recht om tussentijds wijzigingen door te voeren in ons beleid en onze reserveringsvoorwaarden.  

Met gastvrije groet,

Laura Kloeg
Hotelmanager Hotel Kaap West

Hotel tijdelijk gesloten

Update 21 maart 2020, 13:40

Geachte gast,

Sinds de landelijke afkondiging van de Rijksoverheid op zondag 15 maart j.l. hebben we ons restaurant gesloten en het hotel opengehouden met aangepaste roomservice. Hier komt nu verandering in.

Vanwege de impact en ontwikkelingen van het Coronavirus (Covid-19) en het advies van de Veiligheidsregio Zeeland voelen wij ons genoodzaakt om ook het hotel te sluiten met ingang van zondag 22 maart tot en met maandag 6 april. De gezondheid en veiligheid van onze gasten, onze medewerkers en alle anderen stellen wij immers voorop.

Om deze reden hebben wij alle reserveringen tot en met 6 april geannuleerd. Wij vinden het enorm vervelend, maar vertrouwen wel op uw begrip hiervoor. Uiteraard bent u na deze crisis opnieuw van harte welkom. Het kan zijn dat de sluiting langer duurt wanneer de Rijksoverheid daartoe besluit. Als dit het geval is dan zult u hier wederom door ons van op de hoogte gesteld worden.

Had u een reservering in de periode van 22 maart t/m 6 april en bent u nog niet door ons gecontacteerd? Dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen via info@hotelkaapwest.nl of telefonisch via +31 118 226200. Wij zijn t/m 6 april elke dag bereikbaar van 10.00 uur - 16.00 uur.

Wij wensen u gezondheid toe en kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen.

Met gastvrije groet,

Laura Kloeg
Hotelmanager Hotel Kaap West

Hotel open met roomservice, maar restaurant gesloten vanwege Coronavirus (COVID-19).

Update 17 maart 2020, 21:20

De Nederlandse overheid heeft besloten alle eet- en drinkgelegenheden in het land t/m 6 april te sluiten. Wij houden ons natuurlijk ook aan deze maatregel. Het hotel daarentegen blijft wel open voor overnachtingen met aangepaste services. De gezondheid van onze gasten en medewerkers staat tenslotte voorop. 

Wat betekent dit voor ons en voor u?
Het restaurant en de bar in het hotel moeten gesloten blijven, ook voor gasten van het hotel. Hier tegenover staat dat wij ’s ochtends het ontbijt op de kamer serveren. Deze roomservice wordt u uiteraard kosteloos aangeboden. Vanzelfsprekend kunt u in de middag en avond ook gebruik maken van deze service. Exclusief de appartementen met een eigen keuken worden verhuurd, zodat u zelf eventueel lunch en diner kunt bereiden. Wij doen er alles aan om het onze hotelgasten zo comfortabel mogelijk te maken.

Wij houden het nieuws omtrent het coronavirus in de gaten en wij zullen u een update geven zodra wij meer weten. Heeft u specifiek vragen over uw reservering bij ons? Neemt u dan contact op met frontoffice via 0118-226200 of info@hotelkaapwest.nl